wtorek, 28 sierpnia 2012

Zaczynamy !

Pamiętam gdy pewnego dnia przeczytałem książkę Roberta Kiyosakiego "Bogaty ojciec, biedny ojciec" Zacząłem się wtedy poważnie zastanawiać czy faktycznie jest możliwe, aby stworzyć sobie taki dochód pasywny by on sam mógł na nas zarabiać. Właśnie od tego momentu zacząłem interesować się finansami osobistymi i wszystkim co jest związane z inwestowaniem pieniędzy.

Od tej  chwili moja wiedza systematycznie wzrastała co zresztą było widać po stanie mojego portfela. Wydaje mi się że jestem na dobrej drodze ku niezależności finansowej ale mam jednocześnie świadomość że ten cel jest jeszcze bardzo odległy.

Dlaczego  założyłem ten blog?
Powodów jest co najmniej kilka, ale ja napiszę te 3 główne.

Po pierwsze,  myślę że regularne blogowanie będzie dobrym sposobem na uzupełnianiu swojej wiedzy o pieniądzach, ekonomii czy psychologii  inwestowania.

Po drugie, myślę że prowadzenie bloga pozytywnie wpłynie na moją samodyscyplinę.

Po trzecie, mam nadzieję że ten blog zmieni trochę podejście ludzi do pieniędzy i nauczy ich jak sobie z nimi radzić. Myślę że to fajne uczucie gdy poprzez swoje działanie można komuś pomóc i coś ulepszyć w jego życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz